Запровадження елементів STEAM-технологій в освітній простір гімназії
У посібнику подано теоретичні та практичні основи використання елементів STEAM-технологій в освітньому процесі сучасного закладу. Викладена авторська спроба узагальнити та довести необхідність запровадження міжпредметної декади як перспективної складової освітнього простору, представлено розробки уроків (заходів) педагогічних працівників гімназії № 9 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області в рамках роботи над проєктами.
Матеріали посібника розкривають особливості запровадження елементів STEAM-технологій в освітньому процесі, специфіку системи роботи із створення активного навчально-дослідницького середовища як напрямку інноваційної діяльності вчителя.
Дякуємо колегам-однодумцям, які долучилися до заходів в рамках проєктів @Равлики@, «Краса&Мода&Стиль».
Дякуємо КЗ КОІППО імені В.Сухомлинського за співпрацю,
за можливість вивчення та узагальнення проєктної діяльності нашого закладу освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар