72. Технології STEM-освіти на уроках та в позакласній роботі (із досвіду роботи Дуняшенко Наталії Василівни, вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури комунального закладу «Ліцей «Мрія» Кропивницької міської ради») / укладач Марченко І.А. Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2025. 52 с.
71. Дуняшенко Н. Soft-skills в процесі навчання як шлях до успіху с.434 // Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції (м. Кропивницький, 24 квітня 2025 року). Кропивницький : ДонДУВС, 2025. 620 с
Збірник тез
70. Дуняшенко Н. ФОРМУВАННЯ SOFT-SKILLS В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ТА ЗДОБУВАЧОК ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ (РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНОГО НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЄКТУ «ЕКОлогія Х@рчування». З ДОСВІДУ РОБОТИ), с.245 // Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково- практичної інтернет-конференції (м. Кропивницький, 26 квітня 2024 року). Кропивницький : ДонДУВС, 2024. 354 с.
Збірник тез
69. Дуняшенко Н.Напрям 2. Інформаційна безпека дітей в умовах воєнного стану ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЯК СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ СУЧАСНИХ ДІТЕЙ
III Всеукраїнська конференція “Безпека дітей в Інтернеті: попередження, освіта, взаємодія” (05-09.02.2024 року)
68. Наталія Дуняшенко ФЕНОМЕН ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА
В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ с.95-99 // Яка вона, якісна освіта? : збірник тез учасників Всеукраїнського челенджу (м. Кропивницький, вересень-листопад 2022 року) / упорядник В. В. Кондратова. Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2023. 108 с. 67. STEAM – середовище, яке виховує дослідників… Реалізація міжпредметних навчально-дослідницьких проєктів (з досвіду роботи) : [посібник] / укладачі – Жанна ФЕДІРКО, Лілія ТИТАРЕНКО, Наталія ДУНЯШЕНКО. – Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2022. – 68 с. 66. Н.Дуняшенко. ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМ GOOGLE CLASSROOM, CLASSTIME ТА PADLET ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ / ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ (З ДОСВІДУ РОБОТИ ПЕДАГОГІВ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ). - Кропивницький, 2021, С.35 http://koippo.in.ua/arhiv/druk/368_21.pdf 65. Наталія Дуняшенко. "STEM-навчання як освітній пазл. Міжпредметний навчально-дослідницький проєкт «КВІТКовА феєрія"// Завуч. - 2021. - № 9-10 (675-676) вересень-жовтень. - С. 46-79.
64. Наталія Дуняшенко. Міжпредметна декада в освітньому просторі // Завуч. - 2020. - № 661-662 (липень-серпень). - С. 74-79.
63. Наталія Дуняшенко. Магія рідної мови. Квест-гра для учнів 7-9 класів // Шкільний світ. - № 11-12 (835-836), червень 2020. - С. 58-63.
62. Запровадження елементів STEAM-технологій в
освітній простір гімназії:
[методичний посібник] / укладачі – Ж. В. Федірко, Н.
В. Дуняшенко. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2020. –
80 с.
61. Наталія Дуняшенко, Вікторія Цьома. STEM-освіта – від ідеї до практики
(Матеріали до засідання педагогічної ради) // Завуч. - 2019. - № 651 (вересень).
- С. 34-49.
60. Ольга Гриценко,
Ірина Косенко, Наталя Кураш, Елла Богданова, Вікторія Овлах, Жанна Злочевська,
Людмила Котенкова, Тетяна Максимович, Олена Крупенко, Ірина Єфіменко, Наталія
Дуняшенко. Посібник: Навчальний проект у школі (Равлики.
Міжпредметний дослідницький проект 5-10-ті класи) / Шкільний світ. – 2018.-
с.92-105
59. Н. Дуняшенко. Фразеологізми - народна мудрість... Поняття
про фразеологізм, його лексичне значення // Українська мова та література. - 2018. - № 17-18. - С. 15-26
58. Н.В. Дуняшенко.
Підготовка майбутніх учителів крізь призму вимог сучасного
динамічногосуспільства (на основі педагогічнихідей Василя Сухомлинського) //
Педагогічний вісник № 1‑2 (45‑46) 2018 р., с.108
57.Дуняшенко Н.В. Духовно-моральне
виховання учнівської молоді – запорука ціннісного становлення особистості / Тенденції
розвитку соціального служіння в Україні: історія, практика, стан і перспективи:
збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 травня 2018
р.). Кропивницький : «КОД», 2018.
– 224-226 с.
56. Дуняшенко, Наталія. Ніна Бічуя "Шпага Славка
Беркути" : палітра людських відносин, де кожен знайде себе... / Н.
Дуняшенко // Українська мова та література. - 2018. - № 1-2 (січень). - С.
22-31. - Бібліогр.: с. 31.
55. Наталія Дуняшенко. Використання сучасних освітніх
електронних ресурсів - запорука підвищення пізнавального інтересу учнів до
предмета (на прикладі вивчення твору Крістіне Нестлінгер "Маргаритко, моя квітко") // Всесвітня література
та культура, № 11-12, 2017, с.15
54. Дуняшенко Н.В. Світ для кожного такий, яким він сам його
бачить… (За твором Оксани Думанської «Школярка з передмістя») 8 клас // г.
Українська мова та література, жовтень, № 19-20 (875-876), 2017, с. 43-50
53. Дуняшенко
Н.В. Способи оповіщення пожежної охорони і населення про пожежу. Надання
допомоги в рятуванні людей. Перша допомога потерпілим (Конспект тематичної
класної години до Дня ЦЗ) / ж.
Безпека життєдіяльності № 10, 2017, с. 12-18
52. Н.В. Дуняшенко. Використання ідей Василя Сухомлинського у
процесі формування творчого мислення учнів на уроках української мови. - с.
116-122 / Ідеї Василя Сухомлинського про психологічне забезпечення
навчально-виховного процесу та сучасна освіта : зб. матер. Всеукр.
науково-метод. конференції 18-28.09.2017 / уклад. О.Е.Жосан. – Кропивницький :
Ексклюзив-систем, 2017. – 284 с.
51. Наталія Дуняшенко. Використання сучасних освітніх електронних
ресурсів - запорука підвищення пізнавального інтересу учнів до предмета (на
прикладі вивчення твору Крістіне Нестлінгер "Маргаритко, моя квітко") //
Зарубіжна література в школах України, № 9, 2017, с.15-20
50. Дуняшенко, Наталія. Грамотність - запорука успіху!
Сценарій до Міжнародного дня грамотності // Українська мова та література. -
2017. - № 13-14 (липень). - С. 66-70.
49. Дуняшенко
Н.В. Поважаю європейські цінності - будую сучасну Україну. Методичні
рекомендації для проведення Першого уроку в 2017/2018 навчальному році /
укладачі: Ю.В. Міцай, С.М. Пляка, О.П. Третяк. - Кропивницький: КЗ "КОІППО
імені Василя Сухомлинського", 2017. - 156 с. (с.41-49)
48. Наталія Дуняшенко. Україно! Доки жити буду, доти
відкриватиму тебе! Перший урок 2016–2017 н.р. 11 клас // Всесвітня
література та культура, № 5 (195), 2017, с.15-19
47. Наталія Дуняшенко. Тільки від нас залежить, чи знайдемо у собі
силу в нещасті збудувати новий і прекрасний світ... (за твором Барбари
Космовської "Позолочена рибка"). 9 клас // Зарубіжна література
в школах України, № 3, 2017, с.21-24
46. Дуняшенко Н. Хто допоможе дівчинці-підлітку пережити
непрості життєві моменти? (за романом Барбари Космовської "Буба") //
Всесвітня література та культура, № 11 (189), 2016, с.37
45. Н.В. Дуняшенко. Перетворення знань з нерухомого багажу в засіб
повноцінного інтелектуального розвитку - підгрунтя неперервної освіти людини
впродовж життя. - с. 130-136 / Наукова спадщина Василя Сухомлинського у
контексті розвитку освіти особистості впродовж життя : зб. матер. Всеукр.
науково-метод. конференції, присвяченої 98-річчю від дня народження
В.Сухомлинського, 28-29.09.2016 / уклад. О.Е.Жосан. – Кропивницький :
Ексклюзив-систем, 2016. – 412 с.
44. Наталія Дуняшенко. Україно! Доки жити буду, доти відкриватиму
тебе! Перший урок 2016–2017 н.р. 11 клас // Зарубіжна література в школах
України, № 7-8, 2016, с.17-21
43. Дуняшенко Н. Бути ДИВНОЮ особою, яка не вписується у загальні
правила пристойної поведінки, чи ЗАНУДОЮ?.. (за твором Ульфа Старка «Диваки і
зануди») // Зарубіжна література в школах України, № 6, 2016, с.53-55
42. Дуняшенко Н. Хто допоможе дівчинці-підлітку пережити непрості
життєві моменти? (за романом Барбари Космовської "Буба") // Зарубіжна
література в школах України, № 3, 2016, с.12-16
41. Наталія Дуняшенко. Правда завжди переможе! (Система уроків у 7
класі пригодницької повісті Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана
Сили") // Методичні діалоги № 11-12, 2015, с.44-50
40.Дуняшенко, Наталія. Калина - символ України : урок-подорож до
містечка Дієприслівникове // Українська мова та література. - 2015. - № 21-22
(листопад). - С. 32-38.
39. Дуняшенко, Наталія. На свято Миколая радість увесь світ
проймає! : види обставин, порівняльний зворот // Українська мова та література.
- 2015. - № 19-20 (жовтень). - С. 23-29.
38.Наталія Дуняшенко. Правда завжди переможе! (Система уроків у 7
класі за пригодницькою повістю Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди
Івана Сили") // Методичні діалоги № 9-10, 2015, с.59-61
37. Дуняшенко, Наталія. Микола
Вороний "Євшан-зілля". Чому саме полинові судилося навертати людську
душу і розум до священної, обітованої, рідної землі? / Українська мова та
література 2015р. № 13/14 (липень). - С.35-39
36.Дуняшенко, Наталія. Якби не було
хмар, то ми б не знали ціни сонцю... (за твором Т. Г. Шевченка "За сонцем
хмаронька пливе...") : урок у 5-му класі / Н. Дуняшенко // Українська мова
та література. - 2015. - № 11-12 (червень). - С. 25-28. - Бібліогр.: с. 27
35.Наталія Дуняшенко.
Знайомимося з Русалонькою із 7-В (Цикл уроків української літератури у 7 класі
з ІКТ-супроводом) // Дивослово № 06 (699), 2015, с.6-12
34. Дуняшенко Н.В. Патріотизм – це
сплав почуття і думки, осягнення святості Батьківщини не лише розумом, а й
серцем… (Конспект уроку української літератури в 6 класі) // Методичні
діалоги № 1-2, 2015, с.9-13
33. Дуняшенко Н. Кожна людина,
людський рід – з кореня добра і зла… (За повістю Б.Харчука «Планетник») 7 клас
// г. Українська мова та література, грудень, № 24 (808), 2014, с. 20-26
32. Дуняшенко Н.В. Продукуймо ідеї! //
Відкритий урок: розробки, технології досвід № 4, 2014, с.40-41
31.
Дуняшенко Н.В. Встане Україна і розвіє тьму неволі (конспект уроку-дослідження
в 9 класі) // Методичні діалоги № 1-2, 2014, с.11-16
30. Дуняшенко Н.В. Тарас і Богдан – великі
сини великого народу. Т.Шевченко «Стоїть в селі Суботові…».Художня оцінка
діяльності Б.Хмельницького. 9 клас // г. Українська мова та література, лютий,
№ 3-4 (787-788), 2014, с. 68-73
29. Дуняшенко Н.В. Софія Київська –
духовна святиня Русі. Інтерактивний захід (до заснування в Софіївському соборі
першої на Русі бібліотеки) // Вивчаємо українську мову та літературу.
Позакласна робота № 1 (1), (січень) 2014, с.23-28
28.
Дуняшенко, Н. В. Громадянська компетентність - основа духовного становлення
учнів / Н. В. Дуняшенко. - С.99-101. - Бібліогр. в кінці ст. / Педагогічний
вісник : наук.-метод. щокварт. журн. - Кіровоград : Кіровоградський обласний
інститут післядипломної педагогічної освіти ім. Василя Сухомлинського, 1881 -
. - Виходить кожного кварталу 2013р. № 1
27. Дуняшенко Н.В. Громадянська
компетентність – основа духовного становлення учнів / Педагогічний процес:
теорія і практика. Збірник науково-методичних статей / за ред.. М.В.
Пахолівецької. – Кіровоград: ЦМСПС, 2013. – Вип. 1 (2). – с. 48-51
26. Дуняшенко Н.В. Шлях мудреців,
шлях праведників (урок для 7 класу) // Слово вчителю № 4 (26), 2013,
с.31-34
25. Дуняшенко Н.В. Людина: дух, душа
і тіло (урок для 7 класу) // Слово вчителю № 1 (23), 2013, с.41-43
24. Н. В. Дуняшенко. Система уроків
з української мови з ІКТ-супроводом. Речення з однорідними членами. 8 клас /
Плекаємо обдаровану дитину: збірник конкурсних робіт за матеріалами І
Всеукраїнського конкурсу «Творчий учитель - обдарований учень». Українська мова
та література. Книга 2/За загальною редакцією В. О. Киричука, М. О. Вишні. –К.
: Інфосистеми, 2012.– 175 с.
23.Наталія Дуняшенко Володіти
надприродними можливостями чи просто бути, як всі? (за твором Євгенії Кононенко
“Неля, яка ходить по стелі”) У// Українська мова й література в сучасній
школі № 11-12, 2012, с.7-11
22. Наталія Дуняшенко Подорож
стежиною словотворення Урок
української мови, 6 клас// Українська мова й література в сучасній
школі № 10, 2012, с.61-66
21. Дуняшенко Н. Неслухняність чи
спосіб утвердження власного «Я»? За оповіданням В. Винниченка
«Федько-халамидник». 6-й клас // г. Українська мова та література, серпень,
№15-16, 2012, с. 28-32
20. Дуняшенко Н. Неслухняність чи
спосіб утвердження власного Я? За оповіданням Володимира Винниченка
«Федько-халамидник». Урок української літератури, 6 клас // Українська мова й
література в сучасній школі № 6, 2012, с.44-48
19. Дуняшенко Н. Мова – скарбниця
духовності народу…урок української мови, 7 клас // Українська мова й література
в сучасній школі № 5, 2012, с.27-30
18. Дуняшенко Н.В. Поважаймо права
та закони // Позакласний час № 9/10, 2012, с.19-23
17. Дуняшенко Н. Прислівник:
загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди прислівників
(Урок у 7 класі) // Дивослово № 6 (663), 2012, с.15-18
16. Н.Дуняшенко, В.Гончаренко Жіноча
доля у творчості Т.Шевченка (на матеріалі творів: “Катерина”, “Наймичка”, “У
нашім раї на землі…”, “Відьма”) – Урок № 42 – с. 96-106 / Українська
література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина 2 / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В.
Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 312 с.
15. Дуняшенко Н .В. Вивчаємо
творчість Євгена Маланюка (до 115-річчя від дня народження поета). 11 клас //
Вивчаємо українську мову та літературу № 8 (300), (березень) 2012, с. 14-22
14. Дуняшенко Н.В. Софія Київська –
головна святиня Русі (урок словесності для середніх класів) // Слово вчителю №
2 (20), 2012, с.44-47
13.Дуняшенко Н. ОЧР: соціокультурний
аспект. Цикл уроків в 8 класі (3 уроки) // Вивчаємо українську мову та
літературу № 34 (290), (грудень) 2011, с. 25-38.
12. Дуняшенко Наталя. Вчимося жити в
інформаційному суспільстві... : тренінг для старшокласників на тему:
"Використання інформаційно-комунікаційних (ІК) та телекомунікаційних
технологій (ТКТ) під час напвчально-виховного процесу в загальноосвітніх
закладах нового типу" / Українська мова й література в середніх
школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011г. N 4 - С.6-12
11. Дуняшенко Н. Погляд в минуле.
Уроки літератури в 5 класі (5 уроків) // Вивчаємо українську мову та літературу
№ 35-36 (255-256), (грудень) 2010, с. 31-48
10. Дуняшенко Н. Людяність –
переможна сила… За змістом 6-го та 7-го оповідань казки Г.К.Андерсена «Снігова
Королева» // Зарубіжна література № 38 (678), жовтень 2010, с. 11-14
9. Дуняшенко Н. Рід іменників.
Урок-презентація проекту до дня народження В.Сухомлинського // Вивчаємо
українську мову та літературу № 27 (247), (вересень) 2010, с. 21-23
8. Дуняшенко Н. Співвідношення
звуків і букв. Звукове значення букв (5 клас) // Дивослово № 7, 2010, с. 12-14
7. Дуняшенко Н. Лінгвістика тексту.
Система уроків в 11 класі // Вивчаємо українську мову та літературу № 17 (237),
(червень) 2010, с.45-55
6. Дуняшенко Н. Вивчення творчості
Л.Глібова на уроках української літератури в 5 класі // УМЛШ № 3, 2010, с. 26-30
5. Дуняшенко Н. Нехай панують на
землі добро і справедливість! Урок мови в мультимедійному класі // Дивослово №
12, 2009, с. 8-10
4. Дуняшенко Н. Вічний пошук сенсу
життя. Урок з використанням мультимедійної презентації за притчею А. де
Сент-Екзюпері «Маленький принц» // Зарубіжна література № 13-14, 2009, с. 6-8
3. Дуняшенко Н. «Катерина»
Т.Г.Шевченка. Життєва основа сюжету. Проблематика твору // УМЛШ № 5, 2008, с.
33-36
2.Дуняшенко Н. Хроніка боротьби з чумою чи позиція людини у цій «межовій
ситуації»? (А.Камю «Чума») //Зарубіжна література № 18 (вересень),2008,с.26-30
1. Дуняшенко Н. Види складнопідрядних речень // УМЛШ № 1,
2008, с. 37-40
Немає коментарів:
Дописати коментар