Сторінки

ПУБЛІКАЦІЇ

68. Наталія Дуняшенко ФЕНОМЕН ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА
В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ с.95-99 // Яка вона, якісна освіта? : збірник тез учасників Всеукраїнського челенджу (м. Кропивницький, вересень-листопад 2022 року) / упорядник В. В. Кондратова.  Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2023. 108 с.
67. STEAM – середовище, яке виховує дослідників… Реалізація міжпредметних навчально-дослідницьких проєктів (з досвіду роботи) : [посібник] / укладачі – Жанна ФЕДІРКО, Лілія ТИТАРЕНКО, Наталія ДУНЯШЕНКО. – Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2022. – 68 с.
66. Н.Дуняшенко. ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМ GOOGLE CLASSROOM, CLASSTIME ТА PADLET ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ / ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ (З ДОСВІДУ РОБОТИ ПЕДАГОГІВ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ). - Кропивницький, 2021, С.35 http://koippo.in.ua/arhiv/druk/368_21.pdf
65. Наталія Дуняшенко. "STEM-навчання як освітній пазл. Міжпредметний навчально-дослідницький проєкт «КВІТКовА феєрія"// Завуч. - 2021. - № 9-10 (675-676) вересень-жовтень. - С. 46-79.
64. Наталія Дуняшенко. Міжпредметна декада в освітньому просторі // Завуч. - 2020. - № 661-662 (липень-серпень). - С. 74-79.
63. Наталія Дуняшенко.  Магія рідної мови. Квест-гра для учнів 7-9 класів // Шкільний світ. - № 11-12 (835-836), червень 2020. - С. 58-63.
62. Запровадження елементів STEAM-технологій в освітній простір гімназії:
[методичний посібник] / укладачі – Ж. В. Федірко, Н. В. Дуняшенко. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2020. – 80 с.
61. Наталія Дуняшенко, Вікторія Цьома.  STEM-освіта – від ідеї до практики (Матеріали до засідання педагогічної ради) // Завуч. - 2019. - № 651 (вересень). - С. 34-49.
60. Ольга Гриценко, Ірина Косенко, Наталя Кураш, Елла Богданова, Вікторія Овлах, Жанна Злочевська, Людмила Котенкова, Тетяна Максимович, Олена Крупенко, Ірина Єфіменко, Наталія Дуняшенко. Посібник: Навчальний проект у школі (Равлики. Міжпредметний дослідницький проект 5-10-ті класи) / Шкільний світ. – 2018.- с.92-105
59.  Н. Дуняшенко. Фразеологізми - народна мудрість... Поняття про фразеологізм, його лексичне значення // Українська мова та література. - 2018. - № 17-18. - С. 15-26
58. Н.В. Дуняшенко. Підготовка майбутніх учителів крізь призму вимог сучасного динамічногосуспільства (на основі педагогічнихідей Василя Сухомлинського) // Педагогічний вісник № 1‑2 (45‑46) 2018 р., с.108
57.Дуняшенко Н.В.  Духовно-моральне виховання учнівської молоді – запорука ціннісного становлення особистості / Тенденції розвитку соціального служіння в Україні: історія, практика, стан і перспективи: збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 травня 2018 р.). Кропивницький : «КОД», 2018. – 224-226 с.
56. Дуняшенко, Наталія. Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути" : палітра людських відносин, де кожен знайде себе... / Н. Дуняшенко // Українська мова та література. - 2018. - № 1-2 (січень). - С. 22-31. - Бібліогр.: с. 31.  
55. Наталія Дуняшенко. Використання сучасних освітніх електронних ресурсів - запорука підвищення пізнавального інтересу учнів до предмета (на прикладі вивчення твору Крістіне Нестлінгер "Маргаритко, моя квітко") // Всесвітня література та культура, № 11-12, 2017, с.15
54. Дуняшенко Н.В. Світ для кожного такий, яким він сам його бачить… (За твором Оксани Думанської «Школярка з передмістя») 8 клас // г. Українська мова та література, жовтень, № 19-20 (875-876), 2017, с. 43-50
53. Дуняшенко Н.В. Способи оповіщення пожежної охорони і населення про пожежу. Надання допомоги в рятуванні людей. Перша допомога потерпілим (Конспект тематичної класної години до Дня ЦЗ) / ж. Безпека життєдіяльності № 10, 2017, с. 12-18
52. Н.В. Дуняшенко. Використання ідей Василя Сухомлинського у процесі формування творчого мислення учнів на уроках української мови. - с. 116-122 / Ідеї Василя Сухомлинського про психологічне забезпечення навчально-виховного процесу та сучасна освіта : зб. матер. Всеукр. науково-метод. конференції 18-28.09.2017 / уклад. О.Е.Жосан. – Кропивницький : Ексклюзив-систем, 2017. – 284 с.
51. Наталія Дуняшенко. Використання сучасних освітніх електронних ресурсів - запорука підвищення пізнавального інтересу учнів до предмета (на прикладі вивчення твору Крістіне Нестлінгер "Маргаритко, моя квітко") // Зарубіжна література в школах України, № 9, 2017, с.15-20
50. Дуняшенко, Наталія. Грамотність - запорука успіху! Сценарій до Міжнародного дня грамотності // Українська мова та література. - 2017. - № 13-14 (липень). - С. 66-70.
49. Дуняшенко Н.В. Поважаю європейські цінності - будую сучасну Україну. Методичні рекомендації для проведення Першого уроку в 2017/2018 навчальному році / укладачі: Ю.В. Міцай, С.М. Пляка, О.П. Третяк. - Кропивницький: КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського", 2017. - 156 с. (с.41-49)
48. Наталія Дуняшенко. Україно! Доки жити буду, доти відкриватиму тебе! Перший урок 2016–2017 н.р. 11 клас // Всесвітня література та культура, № 5 (195), 2017, с.15-19
47. Наталія Дуняшенко. Тільки від нас залежить, чи знайдемо у собі силу в нещасті збудувати новий і прекрасний світ... (за твором  Барбари Космовської "Позолочена рибка"). 9 клас // Зарубіжна література в школах України, № 3, 2017, с.21-24
46. Дуняшенко Н. Хто допоможе дівчинці-підлітку пережити непрості життєві моменти? (за романом Барбари Космовської "Буба") // Всесвітня література та культура, № 11 (189), 2016, с.37
45. Н.В. Дуняшенко. Перетворення знань з нерухомого багажу в засіб повноцінного інтелектуального розвитку - підгрунтя неперервної освіти людини впродовж життя. - с. 130-136 / Наукова спадщина Василя Сухомлинського у контексті розвитку освіти особистості впродовж життя : зб. матер. Всеукр. науково-метод. конференції, присвяченої 98-річчю від дня народження В.Сухомлинського, 28-29.09.2016 / уклад. О.Е.Жосан. – Кропивницький : Ексклюзив-систем, 2016. – 412 с.
44. Наталія Дуняшенко. Україно! Доки жити буду, доти відкриватиму тебе! Перший урок 2016–2017 н.р. 11 клас // Зарубіжна література в школах України, № 7-8, 2016, с.17-21
43. Дуняшенко Н. Бути ДИВНОЮ особою, яка не вписується у загальні правила пристойної поведінки, чи ЗАНУДОЮ?.. (за твором Ульфа Старка «Диваки і зануди») // Зарубіжна література в школах України, № 6, 2016, с.53-55
42. Дуняшенко Н. Хто допоможе дівчинці-підлітку пережити непрості життєві моменти? (за романом Барбари Космовської "Буба") // Зарубіжна література в школах України, № 3, 2016, с.12-16
41. Наталія Дуняшенко. Правда завжди переможе! (Система уроків у 7 класі пригодницької повісті Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили") // Методичні діалоги № 11-12, 2015, с.44-50
40.Дуняшенко, Наталія. Калина - символ України : урок-подорож до містечка Дієприслівникове // Українська мова та література. - 2015. - № 21-22 (листопад). - С. 32-38.
39. Дуняшенко, Наталія. На свято Миколая радість увесь світ проймає! : види обставин, порівняльний зворот // Українська мова та література. - 2015. - № 19-20 (жовтень). - С. 23-29.
38.Наталія Дуняшенко. Правда завжди переможе! (Система уроків у 7 класі за пригодницькою повістю Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили") // Методичні діалоги № 9-10, 2015, с.59-61
37. Дуняшенко, Наталія. Микола Вороний "Євшан-зілля". Чому саме полинові судилося навертати людську душу і розум до священної, обітованої, рідної землі? / Українська мова та література 2015р. № 13/14 (липень). - С.35-39
36.Дуняшенко, Наталія. Якби не було хмар, то ми б не знали ціни сонцю... (за твором Т. Г. Шевченка "За сонцем хмаронька пливе...") : урок у 5-му класі / Н. Дуняшенко // Українська мова та література. - 2015. - № 11-12 (червень). - С. 25-28. - Бібліогр.: с. 27
35.Наталія Дуняшенко.  Знайомимося з Русалонькою із 7-В (Цикл уроків української літератури у 7 класі з ІКТ-супроводом) // Дивослово № 06 (699), 2015, с.6-12
34. Дуняшенко Н.В. Патріотизм – це сплав почуття і думки, осягнення святості Батьківщини не лише розумом, а й серцем… (Конспект уроку української літератури  в 6 класі) // Методичні діалоги № 1-2, 2015, с.9-13
33. Дуняшенко Н. Кожна людина, людський рід – з кореня добра і зла… (За повістю Б.Харчука «Планетник») 7 клас // г. Українська мова та література, грудень, № 24 (808), 2014, с. 20-26
32. Дуняшенко Н.В. Продукуймо ідеї! // Відкритий урок: розробки, технології досвід № 4, 2014, с.40-41
31. Дуняшенко Н.В. Встане Україна і розвіє тьму неволі (конспект уроку-дослідження в 9 класі) // Методичні діалоги № 1-2, 2014, с.11-16
30. Дуняшенко Н.В. Тарас і Богдан – великі сини великого народу. Т.Шевченко «Стоїть в селі Суботові…».Художня оцінка діяльності Б.Хмельницького. 9 клас // г. Українська мова та література, лютий, № 3-4 (787-788), 2014, с. 68-73
29. Дуняшенко Н.В. Софія Київська – духовна святиня Русі. Інтерактивний захід (до заснування в Софіївському соборі першої на Русі бібліотеки) // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота № 1 (1), (січень) 2014, с.23-28
28. Дуняшенко, Н. В. Громадянська компетентність - основа духовного становлення учнів / Н. В. Дуняшенко. - С.99-101. - Бібліогр. в кінці ст. / Педагогічний вісник : наук.-метод. щокварт. журн. - Кіровоград : Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. Василя Сухомлинського, 1881 - . - Виходить кожного кварталу 2013р. № 1
27. Дуняшенко Н.В. Громадянська компетентність – основа духовного становлення учнів / Педагогічний процес: теорія і практика. Збірник науково-методичних статей / за ред.. М.В. Пахолівецької.  – Кіровоград: ЦМСПС, 2013. – Вип. 1 (2). – с. 48-51
26. Дуняшенко Н.В. Шлях мудреців, шлях праведників (урок  для 7 класу) // Слово вчителю № 4 (26), 2013, с.31-34
25. Дуняшенко Н.В. Людина: дух, душа і тіло (урок для 7 класу) // Слово вчителю № 1 (23), 2013, с.41-43
24. Н. В. Дуняшенко. Система уроків з української мови з ІКТ-супроводом. Речення з однорідними членами. 8 клас / Плекаємо обдаровану дитину: збірник конкурсних робіт за матеріалами І Всеукраїнського конкурсу «Творчий учитель - обдарований учень». Українська мова та література. Книга 2/За загальною редакцією В. О. Киричука, М. О. Вишні. –К. : Інфосистеми, 2012.– 175 с.
23.Наталія Дуняшенко Володіти надприродними можливостями чи просто бути, як всі? (за твором Євгенії Кононенко “Неля, яка ходить по стелі”) У// Українська мова й література в сучасній  школі № 11-12, 2012, с.7-11
22. Наталія Дуняшенко Подорож стежиною словотворення Урок української мови, 6 клас// Українська мова й література в сучасній  школі № 10, 2012, с.61-66
21. Дуняшенко Н. Неслухняність чи спосіб утвердження власного «Я»? За оповіданням В. Винниченка «Федько-халамидник». 6-й клас // г. Українська мова та література, серпень, №15-16, 2012, с. 28-32
20. Дуняшенко Н. Неслухняність чи спосіб утвердження власного Я? За оповіданням Володимира Винниченка «Федько-халамидник». Урок української літератури, 6 клас // Українська мова й література в сучасній  школі № 6, 2012, с.44-48
19. Дуняшенко Н. Мова – скарбниця духовності народу…урок української мови, 7 клас // Українська мова й література в сучасній школі № 5, 2012, с.27-30
18. Дуняшенко Н.В. Поважаймо права та закони // Позакласний час № 9/10, 2012, с.19-23
17. Дуняшенко Н. Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди прислівників (Урок у 7 класі) // Дивослово № 6 (663), 2012, с.15-18
16. Н.Дуняшенко, В.Гончаренко Жіноча доля у творчості Т.Шевченка (на матеріалі творів: “Катерина”, “Наймичка”, “У нашім раї на землі…”, “Відьма”) – Урок № 42 – с. 96-106 / Українська література. 9 клас: Книжка для вчителя. Частина 2 / Уклад.: В.М.Нудний, Г.В. Мінич. – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 312 с.
15. Дуняшенко Н .В. Вивчаємо творчість Євгена Маланюка (до 115-річчя від дня народження поета). 11 клас // Вивчаємо українську мову та літературу № 8 (300), (березень) 2012, с. 14-22
14. Дуняшенко Н.В. Софія Київська – головна святиня Русі (урок словесності для середніх класів) // Слово вчителю № 2 (20), 2012, с.44-47
13.Дуняшенко Н. ОЧР: соціокультурний аспект. Цикл уроків  в 8 класі (3 уроки) // Вивчаємо українську мову та літературу № 34 (290), (грудень) 2011, с. 25-38.
12. Дуняшенко Наталя. Вчимося жити в інформаційному суспільстві... : тренінг для старшокласників на тему: "Використання інформаційно-комунікаційних (ІК) та телекомунікаційних технологій (ТКТ) під час напвчально-виховного процесу в загальноосвітніх закладах нового типу" /  Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011г. N 4 - С.6-12
11. Дуняшенко Н. Погляд в минуле. Уроки літератури в 5 класі (5 уроків) // Вивчаємо українську мову та літературу № 35-36 (255-256), (грудень) 2010, с. 31-48
10. Дуняшенко Н. Людяність – переможна сила… За змістом 6-го та 7-го оповідань казки Г.К.Андерсена «Снігова Королева» // Зарубіжна література № 38 (678), жовтень 2010, с. 11-14
9. Дуняшенко Н. Рід іменників. Урок-презентація проекту до дня народження В.Сухомлинського // Вивчаємо українську мову та літературу № 27 (247), (вересень) 2010, с. 21-23
8. Дуняшенко Н. Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв (5 клас) // Дивослово № 7, 2010, с. 12-14
7. Дуняшенко Н. Лінгвістика тексту. Система уроків в 11 класі // Вивчаємо українську мову та літературу № 17 (237), (червень) 2010, с.45-55
6. Дуняшенко Н. Вивчення творчості Л.Глібова на уроках української літератури в 5 класі // УМЛШ № 3, 2010, с. 26-30
5. Дуняшенко Н. Нехай панують на землі добро і справедливість! Урок мови в мультимедійному класі // Дивослово № 12, 2009, с. 8-10
4. Дуняшенко Н. Вічний пошук сенсу життя. Урок з використанням мультимедійної презентації за притчею А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц» // Зарубіжна література № 13-14, 2009, с. 6-8
3. Дуняшенко Н. «Катерина» Т.Г.Шевченка. Життєва основа сюжету. Проблематика твору // УМЛШ № 5, 2008, с. 33-36
2.Дуняшенко Н. Хроніка боротьби з чумою чи позиція людини у цій «межовій ситуації»? (А.Камю «Чума») //Зарубіжна література № 18 (вересень),2008,с.26-30
1. Дуняшенко Н. Види складнопідрядних речень // УМЛШ № 1, 2008, с. 37-40





























                                                                ПУБЛІКАЦІЇ ОНЛАЙН

1. Дуняшенко Н.В. Євген Гуцало. Основні відомості про письменника. Турбота про світ природи - неодмінна риса гуманної, гідної поведінки особистості (за оповіданням «Лось»). Урок з української літератури для 5 класу


2. Дуняшенко Н.В. Життя, заряджене поезією. Трагедія першої світової війни та образи-символи в поезії Ґійома Аполлінера „Зарізана голубка й водограй”. Урок із світової літератури
3. Дуняшенко Н.В. Спиридон Черкасенко. „Маленький горбань”. Краса та незахищеність людської душі. Урок з української літератури
4. Дуняшенко Н.В. Палітра людських стосунків, де кожний віднайде себе... (за повістю Ніни Бічуї "Шпага Славка Беркути")
5. Дуняшенко Н.В. Біблійна історія та християнська етика: орієнтовні плани-конспекти уроків для 11 класу з факультативного курсу /  О.Г. Рогова, Н.М. Скакун, І.І. Удовенко, 2014. – 272 с. (Уроки № 7-12, с.45-117)
6. Дуняшенко Н.В. Крістіне Нестлінґер. «Конрад, або Дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. Конрад і його становлення у світі.
http://metodportal.net/node/46607
7. Дуняшенко Н.В. Чи згодні ви з тим, що риби мовчать? Тоді як вони розуміють одна одну… (за казкою-притчею Емми Андієвської «Говорюща риба»)
osvita.ua/school/lessons_summary/literature/38693/
8. Дуняшенко Н.В. Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Робота з текстом оповідання „Скарб”
http://rozrobki.at.ua/load/ukrajinska_literatura/oleksa_storozhenko_korotki_vidomosti_pro_avtora_jogo_gumoristichni_tvori_robota_z_tekstom_opovidannja_skarb/35-1-0-5555
9. Дуняшенко Н.В. Чи існує справжне кохання сьогодні? (За твором Валентина Чемериса «Вітька+Галя, або Повість про перше кохання») конспект уроку з української літератури для 8-го класу (за новою програмою)
http://www.osvitaua.com/?s=%D0%94%D1%83%D0%BD%D1%8F%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE
10. Дуняшенко Н.В. Дидактична майстерня реалізації  допрофільного і профільного навчання / Науково-практична інтернет-конференція "Науково-методичний супровід допрофільного і профільного навчання в умовах міста", 9-11.01.2014
doslidniks.at.ua/blog/dunjashenko_n_v_didaktichna_majsternja_realizaciji_doprofilnogo_i_profilnogo_navchannja/2014-01-05-25
11. Наталія Дуняшенко. "Патріотизм починається з любові до людини...". Про патріотичне виховання на уроках української літератури та в позакласній діяльності. Теорія, досвід, практика / Науково-практична інтернет-конференція з проблеми: «Формування системи патріотичного виховання учнівської молоді в умовах сучасної школи»
https://docs.google.com/document/d/1A4RpYX2h0bFYzTz9wVWkTzFglpiIX6uYhZ2NHk7xSYI/edit
12. Дуняшенко Н.В. Сучасний інструментарій вчителя-словесника / XII Хмурівські читання, 17-21.10.2016
http://timso.koippo.kr.ua/hmura12/2016/10/16/suchasnyj-instrumentarij-vchytelya-slovesnyka/
13. Дуняшенко Н.В. Конспект уроку з курсу «Етика: духовні засади” на тему: “Твоє життя – неповторне” http://super.urok-ua.com/konspekt-uroku-z-kursu-etika-duhovni-zasadi-7-klas/
14. Дуняшенко Н.В. Конспект уроку з курсу «Етика: духовні засади” на тему: “Вибір власного шляху”super.urok-ua.com/konspekt-uroku-z-kursu-etika-duhovni-zasadi-dlya-7-go-klasu-na-temu-vibir-vlasnogo-shlyahu/
15. Дуняшенко Н.В. Конспект уроку з курсу «Етика: духовні засади” на тему: “Внутрішній світ людини" http://super.urok-ua.com/konspekt-uroku-z-kursu-etika-duhovni-zasadi-dlya-7-go-klasu-na-temu-vnutrishniy-svit-lyudini/
16. Наталія Дуняшенко «ФОРМУВАННЯ  КЛЮЧОВИХ І ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ЧЕРЕЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ВЕБ-КВЕСТУ» / Науково-практична  інтернет-конференція з проблеми: «Реалізація вимог формування  ключових і предметних компетентностей школярів в умовах впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти та Державного стандарту базової ї повної загальної середньої освіти» (січень 2017); тематичний напрямок: "Формування ключових і предметних компетентностей школярів в умовах впровадження Державного стандарту базової ї повної загальної середньої освіти вчителями української мови та літератури"
https://sichneva2017.jimdo.com/5-%D1%83%D0%BA%D1%80-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0/5-4/#commentForm11847370026
17Дуняшенко Н.В. Не шукайте легкого шляху – його просто немає… (за твором Анни Гавальди «35 кіло надії») (7 клас. Зарубіжна література) https://www.schoollife.org.ua/68-2017/
18. Дуняшенко Н.В. Світ для кожного такий, яким він сам його бачить…(За твором Оксани Думанської «Школярка з передмістя») (8 клас. Українська література) https://www.schoollife.org.ua/167-2017/
19. Дуняшенко Н.В. Милосердя та співчуття. Притча про милосердного самарянина. (8 клас. Біблійна історія та християнська етика) goo.gl/w3YFBe
20. Дуняшенко Н.В. «Нестор Літописець – автор «Повісті минулих літ», співець історії Київської Русі…» (Конспект позакласного заходу з ІКТ-супроводом) goo.gl/4VVidR
21. Дуняшенко Н.В. Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення (6 клас. Українська мова)https://www.schoollife.org.ua/399-2017/
22. Дуняшенко Н.В. ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ УЧНІВ У ХОДІ РЕАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОГО ПРОЕКТУ «СЕРЦЕМ ПОКЛИКАНІ ДО МИЛОСЕРДЯ» / ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО СЛУЖІННЯ В УКРАЇНІ: ІСТОРІЯ, ПРАКТИКА, СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ. Збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції (м. Кропивницький, 16 травня 2017 року) Кропивницький «КОД» 2017, с.186-189 www.kidmu.com.ua/images/news/2016-2017/05-16/tez-2017-05-16.pdf
23. Дуняшенко Н.В. Моя Україно! Ти мати єдина на всі покоління й віки... (веб-подорож для 5-го класу) http://infosvit.if.ua/pershyj-urok-v-2017-2018-navchalnomu-rotsi/
http://koippo414.at.ua/index/materiali_dlja_provedennja_pershogo_uroku_v_2017_2018_navchalnomu_roci/0-303
24. Дуняшенко Н.В. Використання ідей Василя Сухомлинського у процесі формування творчого мислення учнів на уроках української мови. Всеукраїнська науково-методична інтернет-конференція "Ідеї Василя Сухомлинського про психологічне забезпечення навчально-виховного процесу та сучасна освіта" 18-28 вересня 2017 року. https://vseukrconf.blogspot.com/2017/09/normal-0-false-false-false-ru-x-none-x_90.html 
25. Дуняшенко Н.В. Використання сучасних технологій та методик навчання  у процесі викладання української мови та літератури  / XIII Хмурівські читання, 23-27.10.2017  http://timso.koippo.kr.ua/hmura13/dunyashenko-nataliya-vasylivna/
26.Наталія Дуняшенко ПАЛІТРА ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА
27.Безособові речення
28. ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ НА УРОКАХ СЛОВЕСНОСТІ У КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Немає коментарів:

Дописати коментар